Winner of under hökens alla vingar :)

Hej :)


Mjauw, jak er trööt :(..

Dagens händelse: Jag vann på "Under hökens alla vingar"-VILKEN FÄÄRG:P...Den körde vi på idrotten..Jag hade min t-shirt med Thailändska alfabetet där alla bokstäver hade en färgbild bakom sej :D
Sedan dansade vi såndär medeltids-ringdans :D..Haha det var kul.

Apråpå Thailand.. Facebook har gjort det igen! Vad? Jo, de har hjälpt mej hitta nån som ja inte skulle hittat annars :P...Vem? Jo, Matilda från Dalarna som jag träffade på mitt första besök i det underbara landet (år 2002?). Vi brevväxlade och pratade i telefon ett par gånger, men sedan tappade vi kontakten. Men tack vare facebook så har jag hittat å skrivit till henne :D, hon verkade väldigt glad å det är jag oxå!... Så jävla bra, jag har hittat flera sånna jag aldrig skulle hitta annars på just facebook :)

ska skaffa en scanner på mellandagsrean, så då ska jag scanna in bilder på oss och andra trevliga bilder från gamla resor :)


Men nu ska jag göra annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0