Visste du att....?

Jag orkar inte plugga så jag underhåller er lite. 

Här är 10 o(intressanta) saker om mej:

* När jag var 10 år köpte jag en bok om Kina-...På engelska.
* Jag älskar all möjlig asiatisk mat. Mest Indiskt.
* Mitt första (och enda) ig i grundskolan var på ett läxförhör i historia (SO) i 6:an
* Min närmsta granne är en känd svensk låtskrivare och artist. Pga integritetsskäl(?) säger jag inte namn, men ni  får gärna fråga mej IRL ;). Jag å dennes ungar var typ bästisar som barn och umgicks 24/7.
* Jag har åkt tåg med Lars Ohly ( men det visste nog innan, har berättat det för alla, även min samhällskunskapslärare.)
* Min far var på första svenska chartern på Sri Lanka (hette då Ceylon)
* Jag hatar Lapskojs sen en dagisfröken tvingade i mig en massa.
* Jag gick på ett Montessori-dagis.
* Jag äääälskade Snobben som barn (gör det fortfarande).. Kan typ alla repliker i alla avsnitt.
* När jag har tråkit skriver jag massa skit i min blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0