Årsresume

Snodde listan från Markos bilddagbok :)

Detta har jag hunnit med 2008

[x] Du har hittat ny musik du gillar
[x] Du har fått nya kompisar
[x] Du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] Du har hoppat från 10'an
[x] Du har varit ledsen
[/] Du har velat dö
[x] Du har varit glad
[ ] Du har blivit kär
[/] Du har känt dig sviken
[ ] Du har känt som att ingen har sett dig
[ ] Du har suttit vid datorn mer än du brukar
[/] Du har rappat
[ ] Du har skrivit en låt
[x] Du har känt hat
[ ] Du har känt som om någon tagit dig för givet
[ ] Du har varit i slagsmål
[ ] Du har varit "sjuk"
[x] Du har varit sjuk
[x] Du har badat
[x] Du har bråkat med dina föräldrar
[x] Någon har sagt att du är snygg
[x] Du har bråkat med nån du tycker om
[x] Du har strulat med en främling
[ ] Du har strulat med en av samma kön
[/] Du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[/] Du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] Du har lekt för mycket med bilddagboken
[/] Du har slagit någon
[/] Du har kallat någon hora/slampa
[ ] Du har pissat utomhus
[ ] Du har däckat/svimmat
[ ] Du har kräkts
[ ] Du har knarkat
[x] Du har druckit alkohol
[ ] Du har sovit i motsatta könets säng
[ ] Du har raggat på främlingar
[x] Du har rökt
[ ] Du har rymt hemifrån
[x] Du har bakat
[ ] Du har sovit utomhus
[ ] Du har åkt bil med fyllon
[ ] Du har varit/är kär
[x] Du har saknat någon
[ ] Du har duschat med någon
[x] Du har badat i havet
[x] Du har solat utomhus
[ ] Du har solat i solarium
[ ] Du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[ ] Du har fått blommor av någon från motsatta könet
[x] Du har gett någon blommor
[ ] Du har sett en död människa
[/] Du har varit på sjukhus


Så...Då forstätter vi.....

Årets.......

Låt?
Jag vet inte...Kanske....I kissed a girl eller Im yours av Jason Mraz
Maträtt?
Öhh?? Jag har ingen aning
Händelse?
Ingen aning...
Skämt?
Hahaha?wtf?
Hemsida?
Facebook..Tack vare mitt klockrena ragg där "Think u r my dads friends son" hahahahaha XD
Bok?
Oj...Läser kanske inte så mkt :P.....
Citat?
HAHAHA...Kan ju varit min gamle klasskompis Eddies citat när han träffade mej på mickis fest "Du har ju blivit ett sånt ghettochild!"
Person?
hehe...Min kemilärare Said...Nej men ja vet inte....



Ghettochild?



Oman Februari detta år :,)

Ska försöka skriva ett till inlägg innan jag ger mej av ikväll, men om inte vill jag bara önska alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0