Solid harmony?:P

Suck vilken trist dag. Har typ inte gjort mer än slagit in ett paket. Jenny ville nyss spela spel med mej på msn. Men mitt msn är konstigt så det gick inte :S....

Imorrn ska jag:

*Ta en snabbis till farsta. Med mamma. Medans hon är på hemköp ska jag kuta iväg å köpa en present till...henne!.Riskabelt?Ja!
*Kanske möta Kim :D
*Gå till frissan å klippa mej litegrann
*Klä granen
*Slå in resten av alla presenter
*Se på ett päron till farsa :D

Hahaha. Ännu en nostalgivideo :P...Denna gång från den gamla tiden då jag umgicks med "dendär hemliga kändisen"-barn. Vi brukade mima oss hesa (?) till just denna låt. Sen var det tänkt att vi skulle gå på nån tävling som ägde rum i skogås eller trångsundskolan(?)s aula :P.. Jag hoppade ur i sista sekunden...Vilket kanske inte gjorde nåt då de kom på sista plats :P

Kolla in dansen hahahahahahaha XD...90´s? oh yes :P


Kommentarer
Postat av: Diana

åhh dansen<3 haha doh jag kan den där låten! haha

2008-12-22 @ 22:47:44
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0