Christmas Day

God Jul!
Envisas med att understryka att det FORTFARANDE ÄR JUL. På alla bloggar jag besökt idag står det något i still med :"Då var julen över"...Faktum är att i många länder så firas det mest idag, bla i Usa och England.

Nåväl...
Igår kväll somnade jag väldigt sent, då jag som sagt var på midnattsmässan i maria kyrkan. Det var lite annorlunda att se familjen Novotny sitta där och vinka. Min tråkiga familj satte sej längst bak, medans jag gick till Andreas familj. Efteråt gick vi hem och såg lite av midnattsmässan from Rom....Sedan gick jag och la mej :)

Idag var jag på en promenad och gick förbi Sajsens hus. Den lilla jäveln som hänger i 27 grader på Miami Beach :/...

Det känns som jag glömt att önska någon God Jul...Det finns några jag är osäker på..lugna er...det är ingen av er...Denne fattar ändå inte detta inlägg;P....Ska man lixom önska dryga människor "Merry Christmas"?... Nej...Im waiting...

Okej iaf.. HA EN FORTSATT TREVLIG JULDAG!


Kommentarer
Postat av: Diana

Julen är över för oss gumman ;)

2008-12-25 @ 20:15:21
URL: http://bittrasanningen.blogg.se/
Postat av: Aho

DU Å NOVOTNY ÄR TÖNTAR!!!!!!!!!!! mihi :$ "love u" var nog det jag skulle säga egentligen.

2008-12-26 @ 00:41:51
URL: http://alchera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0