Annandag Jul

OjOj...

Idag hade jag lite för många planer tror jag. Vet inte hur jag ska lyckas genomföra alla dessa...Måste nog dissa en :/

Först är det tänkt att jag ska på besök. För min del ett väldigt roligt besök, för att deras dotter Angelica  kommer äääntligen vara där....Henne har jag inte träffat på minst...5 år! Först var hon entertainer på Lanzarote och numera bor hon i Köpenhamn...

Dessvärre lyckas dessa bo helt på andra sidan stan än min andra plan. Nämligen...Minns ni flickan jag berättade om att jag träffade på ett vuxenkalas i höstas?..Vi beslutade att vi skulle leka nån dag, och nu bjöd hon mej på partaj hemma hos sej! :O...

Hur lyckas allt roligt tajma in sej på samma dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0