2005?!

Hej!

Jag lovade ju att jag ska lägga upp bilder på gamla kompisar. Problemet är att jag såg några roliga bilder häromdagen, men dom är nu spårlöst försvunna! Måste leta noga i våran extrema samling av fotografier, kan vara så att jag tog ut dom och sedan glömde lägga in dem i albumen. Jag har verkligen dåligt minne....

Igårkväll tänkte jag lite på vilket år som egentligen varit bäst, och vilket som varit sämst. Bäst vet jag inte riktigt, skulle kanske chansa på 2002,2003...Men det är så svårt att jämföra år nu och då, iom att livstilen är lite annorlunda...Däremot kom jag fram till vilket år som varit sämst!...Utan tvekan år 2005! Varför?Jo, det finns typ ingen anledning att tycka om året!

Positivt med år 05: De 5 dagarna av höstlovsveckan. De är det enda roliga detta år.

Negativt:

*Skumma händelser-för många och invecklade att berätta om
 * Tråkiga dagar-Kan någon berätta vad jag gjorde den sommaren?
 *Konstiga sjukdomar-En hel vecka låg jag däckad i nån mystisk utslag&hög feber-sjuka
 * Musik? Vad var det för hits det året? Septembers Satellites?
  *Skolan-Första terminen med betyg..Okej, dom betygen var ju.....SÄMST

Hahaha nu ska jag fräscha till mig lite, ska på en liten iskall promenad med Kim :D

                    
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0