Avslutning


Avslutningsdansen var ju ingen höjdare för min del, lyckades hamna i fel led å tappade min pom pom men det gick så fort så de flesta märkte inte det...Men proffesor Kajsa lyckades märka det såklart :D
Sedan var det dags för Jorges Feliz Navidad...2 gånger! :D

Nu har ja fattat hur otroligt mycket jag älskar stan...Asså inte att åka in dit å shoppa, det e jobbigt, men hur najs det skulle va å bo där...Jag ska se till att aldig bo i nån jävla villa nån jävla stans 12 km eller hur mkt det e från stan..

Och pst...spana in teamet "lo" på playahead XD


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA, Carro det är ju mer än dubbelt så långt till stan.

2007-12-23 @ 11:02:01
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: Carro

NEJ DET ÄR DET INTE!!!!Och du går NV?! hahahaha

2007-12-23 @ 12:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0